Emelie Anna Liljegren

Alla inlägg under oktober 2009

Av Emelie Liljegren - 30 oktober 2009 23:24

Skriv en person...

...som du älskar av hela ditt hjärta - Johan
...som du skulle offra livet för - familjen
...som är den smartaste du känner - Nelliee
...som alltid får dig på strålande humör - Johan, vännerna
..som får dig att le när allt känns tungt -Johan
...som är den omtänksamaste du vet - JOhanna
...som är en fjortis - JOHANNNA!:Phahahah
...som är en bästa vän - Johanna, Sofia::)
...som är snygg - Johan
...som är osmart - ahh de blir Johanna där mä
...som är en riktig vän - Dennis

...som är din älskling - Johan
...som är den galnaste du vet - finns många
...som är den konstigaste du känner - finns många
...som du kan prata med om allt - Johanna sofia Johan
...som är din barndomsvän - Sofia
...som du saknar - Johan
...som betyder mest - vännerna, familjen och Johan
...som du har spenderat mest tid med - JOhanna sofia
...som du var dum imot när du var mindre - haha ja vet inte
...som du tycker är snäll - många
...som du har sportat med - Massor
...som du skulle vilja krama just nu - Johan
...som du inte har träffat på länge - SOFIIIIIIIIIIIIIIA!!:(
...som du vet saknar dig - ehum jag vet inte :(
...som du träffade idag - Johanna
...som du ska träffa när du gjort klart den här listan - MIn säng:D

Av Emelie Liljegren - 29 oktober 2009 23:44

Älskling och jag har varit tillsammans i två månader och 9 dagar och jag har aldrig varit lyckligare<333

Av Emelie Liljegren - 29 oktober 2009 23:43

Jag är trött och borde sova jag saknar Johan och borde ringa honom, Jag saknar att kunna gå!<3

Av Emelie Liljegren - 29 oktober 2009 22:40

Har varit först i mönsterås och klippte mig blev väl sådär har ju varit finare, men det r ju inte fult:). Sen bar det av till Kalmar först Hansacity köpte bara en t-shirt från gina tricot där, sen åkte vi in till baronen och tittade lite grymt jobbigt eftersom jag tog kryckorna denna gången. Där köpte jag iallafall en långkofta från gina tricot och en tröja från newyorker.I morgon får jag se ifall Johan kommer till mig, eller om jag bara ska vara hemma, eftersom jag inte mår så jättebra:/. Nej nu ska man inte vara depp. Puss/E

Av Emelie Liljegren - 29 oktober 2009 08:39

Jag är vaken, ska snart till mönsterås och klippa mig, sen vidare till Kalmar. Får se vad jag och mamma hittar på, men det är alltid trevligt att göra något iallafall.

I går när mamma kom hem från jobbet typ halv elva, så sa ja att ja hade skitont  ifoten, så tittar hon och ser ett blåmärke precis utanför gipset och eftersom hon trodde de kunde vara blodpropp så ringde hon till sjukhuset och frågade dom, men dom trodde inte att de var det men om ja fick ännu ondare eller om foten blev kall skulle jag åka upp dit, men nu har jag inte så jätteont så det blir nog bra.

Av Emelie Liljegren - 28 oktober 2009 22:31

  

-Min nya hårfärg. Såklart fortfarande blond, men det är nu silervblondt och jag är otroligt nöjd.

 

- Min mamma- Kanske är konstigt att man hissar sin mamma, jag menar för dm flästa betyder ju ens mamma mycket, min mamma ställer alltid upp för mig, hon lixom märker direkt när något är fel, ocj hjälper mig jämt när ja är ledsen elle något, Alla borde ha en sån mamma som jag har<3Jag älskar diig<3

 

  

 

-Väg för handikappade.Jag blir så  argh jag var tvgen att åka med rullstolen förbi en hel parkering för at hitta ett övergånsställe där det inte v trottoarkant precis när man kom dit, stackars alla handikappade.

 

Alla som tror dom är tuffa när dom kör bil. När jag rullade över ett sånt där övergångsställe kom det en bil me en snubbe i han kankse va runt 20 eller något och han gasade som fan och då titta ja upp så skrattade han och hans kompis, det är dåligt, varför inte bara låta en människa gå över och sen köra. Det är barnsligt

 

 

Min fot. Jag dissar något  på mig själv, dåligt är det, men foten är gipsad och ja har fått massa små blåmärken över hela foten, det lilla som syns allstå nere vid tårna och den gör grymt ont.


Av Emelie Liljegren - 28 oktober 2009 22:20

Ja, i morgon ska jag klippa mig, men ingen aning om hur, funderar på en liten page, men vill ändå ha den frisyr jag har nu. Efter klippingen blir det att åka till Kalmar igen med älskade mamma. Jag känner att jag behöver mer tid med henne....

Presentation


Hej! Jag heter Emelie och är född år 1993, här får ni läsa hur de är att vara tonåring i en liten håla.

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards