Emelie Anna Liljegren

Alla inlägg under januari 2010

TV

Av Emelie Liljegren - 31 januari 2010 19:50

Ennu en timma på gymet är avklarat, och gud vad man känner sig duktig efteråt!
Om tio minuter blir det att kolla en stund på Blåsnigen innan mitt favorit program börjar nämligen en annan del av köping! Tobbe är min favorit, så himla skön!

 

I morgon åker jag till Johan, och kommer nog inte blogga särkilt mycket därifrån. Men ha det så gutt!
skriver nog senare  i kväll puss/E

Gym

Av Emelie Liljegren - 31 januari 2010 12:22

I dag blir det ännu en timme på gymet:)
Har precis vaknat och ätit toast tummen upp på det!

I mon efter skolan åker jag hem till Johan, inte träffat honom på en vecka så känner att jag verkligen vill till honom.


I går var jag även ensam hemma, men johanna kom och gjorde mej sällskap en stund, mycket trevligt, bilder kommer när hon skickar dom.

Nej nu ska ja snart packa väskan, och åka till mitt andra hem, nämligen gymet


Puss/E

Av Emelie Liljegren - 30 januari 2010 19:17

Nu sitter ja här me Johanna, vi gör väl inte allt för möe men snart älr vi ju få dampet så:)

Av Emelie Liljegren - 28 januari 2010 22:55

Ja,  skriver bara lite snabbt ska nämligen ringa Johan nu, asså ja saknar honom väldigt mycket.

Jag försökte vaa i skolan i dag, men klarade bara första lektionen min mage är inge bra alls, men  i mon ska ja ge mig fan på att ja vill ju vara där.

MEn nu ska ja ringa Johan puss/E

Av Emelie Liljegren - 27 januari 2010 22:42

Ja, i dag var jag hemma har sån jävla mensverk har inte kunnat

gå ur sängen knappt, inte alls skönt. Men nu mår jag bättre:)
Ja saknar min pojkvän något otroligt mycket men vi ses nog i helgen hoppas jag iallafall. Jag känner har att jag har tusen saker att göra, men har verkligen inte ork kvar, efter en sak som jag lägger ner alldels för mycket tid på.

Men nu ska jag väl spela något spel och hoppas på att Johan ringer mig snart.

Puss/E

Av Emelie Liljegren - 26 januari 2010 21:53

Glöm inlägget under om att ja va sur, ja e glad som en banan:D

 

I mon blir det att slösa bort en timme på gymmet igen, ja måste komma i form nu, fast känner mig redan lite starkare  i benet:)


Av Emelie Liljegren - 26 januari 2010 20:16

Ja nu gör ja en nystart ja har helt enkelt inte haft tid att blogga, men nu ska ja frösöka sätta i gång igen,

 

Jag har blivit brunett:D
och börjat gymma ordentligt nu:)

MEn justnu är jag grymt sur på min kära pojkvän, som inte är den smartaste som finns....

Bio

Av Emelie Liljegren - 16 januari 2010 09:47

Blir ett kort inlägg idag eftersom ja åker till Kalmar för lite shopping med Jessica och sedan även bio med henne, Johan och Jessicas pojkvän Adde, blir att se Avatar, alla säger att den är så bra, så nu ska vi se den.

Sen åker jag och Johan hem till mig igen för att ha kalas för mamma, Grattis älskade mamma  på 46 års dagen:)
Nej nu ska ja fixa mig det sista sen åker jag:)
Kanske skriver senare  i kväll om jag får tid. Puss/E

Presentation


Hej! Jag heter Emelie och är född år 1993, här får ni läsa hur de är att vara tonåring i en liten håla.

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards