Emelie Anna Liljegren

Alla inlägg under april 2010

Av Emelie Liljegren - 24 april 2010 17:49

Ja rött hår är nog de bästa som finns. Jag älskar verkligen mitt hår just nu rött och folym, det bästa som finns!!

Snart kommer Johanna hit, det blir nog att ta det lungt, eftersom hon har gjort något med nacke inte alls bra!

  

Av Emelie Liljegren - 24 april 2010 00:14

Ja äntligen ny design, tack Johanna!


Och det betyder att jag kommer skriva oftare om ni komenterar mer, för det är roligare då, men från och med nu blir det minst två inlägg varje dag!


  

Av Emelie Liljegren - 18 april 2010 14:44

Johanna och jag har haft en grym helg och Robin har även varit mä på telefon, riktigt kul

 

I fredags när ja skulle sätta mig på stolen så baaang åkte ja rakt ner i golvet för stolen braka, och robin som ja då pratade mä skrattade som fan. Jag förstår honom de måste sätt riktigt kul ut!

 

I lördags blev de en galenkväll! <3

Av Emelie Liljegren - 4 april 2010 12:09

Jag hade en underbar dröm i natt, en dröm om dig och mig, en dröm jag önskar vore sann, en dröm som bara finns i mitt huvud.

 

 

Nu ska jag snart köra till mormor och morfar för lite påskmat, med hela familjen och kusinerna, mycket trevligt. Vid sex ska vi vidare till Farmor och Börje för att även där äta mat, ohh Jag känner mig tjock nu, men på påsken får man äta!

 

I mon åker jag till Elmia med Kusin och morbror och det gillas!

Av Emelie Liljegren - 3 april 2010 18:22

 

Jag har inte skrivit på grund av olika andledingar, men det har hänt både tråkiga och roliga saker.


Slut med Johan på grund av en andleding jag inte ska skriva här, eftersom man inte skriver om sånt  på sin blogg.

Sen kan jag även säga att jag ska bli faster!
i Oktober kommer Jenny och Stoffes lilla bebis till världen:)


Men tillbaka till mig, nu sitter jag här med Johanna, vi ska väl snart ut och promenera  i det fina vårvädret :) Puss/E

Presentation


Hej! Jag heter Emelie och är född år 1993, här får ni läsa hur de är att vara tonåring i en liten håla.

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards