Emelie Anna Liljegren

Alla inlägg under januari 2011

Av Emelie Liljegren - 23 januari 2011 21:47

Som ja skrev förut så var jag på Hockey, Oskarshamn vann med 4-3 vilket var väldigt bra!
Nu ligger jag i sängen och ska snart sova upp vid fem i mon:)
Börjar även en ny kurs  i foto i mon, det kommer nog bli spännade och väldigt roligt :)

Love Emelie

Av Emelie Liljegren - 23 januari 2011 13:08

Eller alla kanske inte vet, men i September fick min bror och hans sambo Jenny en liten flicka, vid namn Stella, hon var för fin för denna värld och vände om. Hon föddes alltså död, vilket är väldigt svårt att begripa för oss. Våra liv har vänds upp och ner vi bär alltid smärta i vårat hjärta även om det kanske inte alltid syns, just nu i skrvande stund sitter jag och gråter, jag saknar henne så mycket, Jenny drabbades av Vasa Previa, som är när barnet förlorar massa blod, så ja Stella förblödde. Det var inget vi visste, för hjärtljud och allt var bra ända tills hon skulle ut...Jag tycker detta är så jobbigt, dels för ja vet hur min bror mår och Jenny deras liv är totalt upp och ner, men vi försöker stötta dom så mycket vi kan. Ett barn togs från deras liv, vi längtade så efter en liten bebis, men sen gick allt så fel, våran Stella fick aldrig se världen, men jag bär henne alltid i mitt hjärta.

Stella Liljegren/Rydh- Saknad, Älskad <3

Läs gärna Jennys blogg www.prydh.blogg.se

Av Emelie Liljegren - 23 januari 2011 11:44

Eller jag vaknade för två timmar sen, men har inte rest mig från sängen förens nu. Hoppas ni har sovit unerbart för det har jag :) I dag ska ja hämta körkortsböckerna hos min kusin, för att plugga teori!

Vill ha körkort nu! Det blir även ishockey  ikväll. Det är faktsikt en av mina favorit sporter, fotboll och hockey! :) Nej nu ska ja glo på tv. Love Emelie

Av Emelie Liljegren - 22 januari 2011 22:56

Här kommer bilder på allt ja köpte  i Kalmar:)   Svart fest tunnika 49 på Cubus         

Av Emelie Liljegren - 22 januari 2011 08:52

Får bli ett snabbt inlägg, för nu åker jag och mamma till Kalmar, hoppas verkligen jag hittar något idag:)
Tänkte lägga ut en bild, men min mobil och Data vill inte sammarbeta så får se om ja lyckas lite senare. Love Emelie

Av Emelie Liljegren - 21 januari 2011 23:15

Dålig uppdatering denna vecka, men jag har haft så otroligt mycket plugg just nu, Hade so-prov i dag i Samhällsekonomi, kändes rätt så bra iallafall, hoppas på ett Vg, dock tror ja bara de blir g men de gör mj inget:) I mon åker jag till Kalmar med Mamma för att ha lite egen tid med henne, och kanske hitta något fint, lägger  upp bilder på det jag köper, om ja köper något:) Love Emelie

Av Emelie Liljegren - 18 januari 2011 22:19

HAllojsan, lååång skoldag i dag från 8 till halv fem vilket betyder att ja var hemma i oskarshamn vid sju tiden, så ja är trött som fasiken! I morgon efter skolan blir de träna igen med Jessi!
Nästa onsdag färgar jag mitt hår igen, Rött! och de bästa av allt är att den 18 mars blir de att se My Chemical ROmance med Emma Jessica och Isabelle på Hovet! Pepp!!!!

Av Emelie Liljegren - 17 januari 2011 08:58

Jaha, så sitter man i skolan igen, har egentligen sovmorgon men eftersom jag är så snäll så åkte ja in tidigare för att Jessica va här!
I dag händer det inte mmycket alls vad ja vet, skolan suger och kan ta sej någonstans!  

Presentation


Hej! Jag heter Emelie och är född år 1993, här får ni läsa hur de är att vara tonåring i en liten håla.

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards