Emelie Anna Liljegren

Alla inlägg under juni 2010

Av Emelie Liljegren - 30 juni 2010 13:11

Jste  i går glömde ja skriva att jag brännde mig på plattan, och sen på jobbet brännde jag mig på strykjärnet:(
Inte min dag
och i går kom även första doppet!:)
Kallt som fasen och ja kommer inte bada  i Sverige fler gånger iaf  hihi.
Ne nu skaja fixa mig så skriver ja efter jobbet Kram/E

Av Emelie Liljegren - 30 juni 2010 01:40

Nu ska jag sova så godnatt sov sött alla vackra människor! Kram/E

Av Emelie Liljegren - 29 juni 2010 12:40

Vädret är ju helt underbart!
Men tyvärr kan man inte sola pågrund av att man snart ska bege sig till jobbet för att vika lite kläder:)
Efter jobbet vid typ halv sju blir det att åka till Gunnarsö med bästa Johanna:)
Förresten har jag inte badat utomhus en, ska försöka och inte göra de förens jag åker till Turkiet  i aug, tror ni ja klarar det?:)

Kram/E

Av Emelie Liljegren - 28 juni 2010 23:51

Jobbet gick bra, fast slog lite fel i kassan, men som en kund sa: "bästa sättet att lära sig är när man gör fel". Så sant så

När jag kom hem blev de sova i soffan en stund sen lite mat.

 I mon blire jobba  igen, pengarna rullar in!:D
Nej om ja skulle gå till min lilla älsklingsdata nu i stället för denna stora dator:)
Kram/E

Av Emelie Liljegren - 28 juni 2010 12:30

Ja jag skulle berätta om midsommar men säger bara en sak om de, kul då pinsamt nu!

Nu ska ja snart iväg och jobba från 3 te 6, det blir pengar vilket lär behövas denna sommar med tanke på Turkiet resan, tatueriingen och flytten:)
så jobbar hela denna vecka :)
Lite tråkigt att ja va tvungen att avboka bion med tjejerna i klassen på grund av jobb, men men de kommer fler:)
 förreseten så har ja klarat matten nu!!!:D

Ne nu ska ja gå och fixa te mig lite Kram/E

Av Emelie Liljegren - 27 juni 2010 09:56

Nu bär det av till Kalmar med Johanna, för att bara ta de lungt och komma bort från o-hamn en stund. Ska även visa henne vart ja ska bo när ja flyttar:)

Jag skriver om Midsommar sen när ja kommer hem. Kram/E

Av Emelie Liljegren - 24 juni 2010 18:51

Ja, nu sitter jag hos Johanna och väntar på att hon ska äta upp, varit  på gunnarsö och stekt i solen hur härligt som helst, så nu är man lite brunare:)
I mon blir det förmodligen kalmar och träffa Johan och Simon, skoj!
Sen blire va hos mig med brudsen på kvällen :)
Kram/E

Av Emelie Liljegren - 24 juni 2010 13:17

Blir ett snabbt inlägg innan jag cyklar till Gunnarsö och solar med bästa Johanna,  måte passa på medans vädret e helt underbart!!!

 

Försten så börjar mitt sommarlov  på riktigt nu har nämligen klarat matten i dag, så ingen mer skola för min del, så skönt!!

Ha de bra Kram/E

Presentation


Hej! Jag heter Emelie och är född år 1993, här får ni läsa hur de är att vara tonåring i en liten håla.

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards